20 Juli 2009

Nu är helgen slut, igen! Klockan är 07.30 och här sitter jag vaken på min sista lediga dag. Höhö. Förbannade flugor! Fy.. Men men. Vet inte riktigt vad jag ska hitta på idag. Måste iallafall städa mitt rum för det ser ut som ett bombnedslag, som vanligt. Och ifall vädret tillåter så är jag riktigt sugen på att sola faktiskt. Och än så länge ser det ju lovande ut.

Helgen har varit toppen faktiskt! I fredags kom ju Fredrik hem och då slappade vi bara. Tittade på film och lite sådär. Och i lördags så fick vi fnatt och satte oss i bilen och körde till Borgholm. Vi hade riktigt trevligt trots två REJÄLA åskoväder och pissregn. Det var faktiskt riktigt skönt att åka iväg utan att ha bestämt en massa innan. Så skönt att göra impuls grejer :).

Igår så var vi bara hemma. Vi tittade på en film och lagade lasagne för första gången. Den blev faktiskt riktigt god! Tänkte äta av det idag också så slipper jag laga någon mat ^^,. Hihi.

Denna veckan är ju en natt-vecka på jobbet för min del. Får se hur det kommer gå för förra veckan så sa dom att det skulle vara riktigt lite nu eftersom alla är på semester osv. Men det ska nog gå bra. Det är ju bara att bita ihop liksom. Jag jobbar tisdag natt, torsdag natt (18-05), fredag kväll och söndag natt. fyy.... Men det blir kul sen när lönen kommer :D. Höhö.

Nä, nu ska jag börja med mitt rum. Pusshejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0