27 Januari 2009

Jaha, och vad hittar man på nu då? Kanske ska laga till någonting att äta.. Men ORKA! Känner mig som världens slöaste jeffla person just nu :P. Böhö. Men det är skönt ibland.
Träffade en sån skön tant (eller tant och tant. DAM kanske det heter) inne på H&M idag när jag och malin var där. Skulle fråga henne om någon bra ansiktspeeling och hon var så söt på något vis. Hon var verkligen en sån person som kan förgylla hela ens dag genom att bara säga några ord! :). Hon var typ runt 50 och hon bara : "ja och så får du iiiiiinte ta peelingen på näsan för titta här! (och så pekar hon på sin egen näsa) Då får du sånna här 'fina' blodkärl som aldrig försvinner. Och det vill du väl inte ha? (och ger världens smile)". Och det ända jag tänkte var bara: "Naaaaaaw....". Och sen dess har jag varit på världens happy-humör. Tacka gud för att det finns människor som henne!

Kommentarer
Postat av: Nicole - Thilians mamma

går in på internet, skriver in www.blogg.se sedan som avnligt :)

2009-01-28 @ 16:23:33
URL: http://niicol3e.blogg.se/tillfallig/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0