22 januari 2009

Sitter i skolan som vanligt och väntar på att tiden ska gå så jag kan åka hem..
Ikväll kommer fredrik hem, vilket gör mig vääldans glad :D. Ska gå och möta honom ikväll när han kommer med bussen. Kan behöva röra på mig lite iom att min mage är som den är just nu. Vetifan vad som har hänt med den. Den har varit riktigt dålig sen i måndags nu och det är jobbigt som tusan då det faktiskt förstör för mig i skolan. Imorse kunde jag knappt resa mig upp ur sängen så jag fick åka in med 10 bussen. Missade formen men så det känns lite surt. Men det får väl gå det med.
Kollade på adela innan för att se vilket betyg U.C har gett mig på bilden, men det visades inte "/. Det ända roliga jag upptäckte där var att hon har gett mig VG på alla mina porträtt :D. Jag är verkligen hel nöjd!  (då porträtt är det absolut värsta jag vet!).
Snackade lite med mamma om skolan och så igårkväll. Och jag vill, vill, VILL verkligen inte gå detta. Jag vill gå frisör, eller styling, eller makeup eller vad som! Jag vill inte gå någon jeffla design & formgivnings skit. Detta suger!!

Men men, nu ska jag pallra mitt feta arsle bort till bussen :). Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0