14 Januari 2009

Ingen skola för mig idag. Min mage är heeeeelt knasig! Jobbigt som tusan, men det börjar bli bättre nu iom att jag tagit min super-duper-starka magmedicin som gör att man bli helt tossig i huvudet :P. Haha. Snart ska jag börja plugga var det tänkt. Ska bara fixa mina naglar först. Hittade mina älskade clips som har varit borta i all oändlighet :D. Så nu blir det fransk manikyr för hela slanten :D. Älska! ^^,.

Fick ett ryck och började lyssna på bandits webbradio igen. Dom spelar grym musik! Helt underbart.

Nu är det bara 3 dagar kvar tills jag fyller 18 :D. Blir antingen fest hos jenny eller så drar vi ut på krogen. Eller båda kanske :D. Får se lite vad vi bestämmer oss för. Men det blir nog trevligt iallafall. Ska ju vara med älskling så :).

Imorgon kommer Tobias hit dessutom ;D. Vi ska typ glo på någon film och snacka skit. Längesen nu vi träffades. Men kul att det äntligen blir av iallafall :).

Åh, så har vi fått världens skönaste schema i skolan med :D.

Månd. 10.00-15.50
Tisd.    8.20- 12.20
Onsd.  10.30-15.50
Torsd. 8.20-14.45
Fred.   8.20-11.20

Riktigt nice mtp hur förbannat skoltrött jag är ><. Haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0