12 Januari 2009

Sitter i skolan och degar. Men vi slutar typ snart :). Tror jag. eller nått.
Äh, idag är emma iallafall sjuk. Hon hade feber imorse så det blev ingen skola för henne idag..

Efter skolan tänkte jag dra bort till Make up store och sätta ett datum för min smink kurs :). Kommer bli grymt kul.
Jag funderar också på att sätta i hårförlängning i mitt hår. Är sugen som tusan på att göra om det. Så antingen blir det långt eller så blir det kort :). Får se vad jag bestämmer mig för.

Fredrik har dessutom åkt hem nu efter hans låååånga lov. Vi har ju varit med varandra konstant hela tiden nu under typ 2 veckor så det känns lite knas att han inte är hemma. Meeeen snart är det ju fredag igen och då kommer han hem :).

Nä, nu ska jag leta lyrics :). Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0