6 februari 2009

Just nu sitter jag i skolan. Ska bara ha en lektion sen slutar vi för dagen :D. Nice! Fast jag, emma och malin ska ändå sitta kvar och åka med bussen vid 12.20 för vi har lite grejer kvar att göra i formen.
Idag är det fredag och det betyder att fredrik kommer hem! :D. Skönt som tusan. Nä, dags att fixa uppgiften vi har fått i svenska. Puss!
 



Nu har jag kommit hem. Sitter och dricker kaffe, gott! Snart ska jag hoppa in ni duschen. Kan behövas då jag är blöt från topp till tå efter att ha gått hem från emma.

Efter skolan gick jag, emma, elina och malin ut på stan lite för att fördriva tiden. Hittade ett linne, ett par jätte fina trosor och ett stärkande nagelack till mamma :). Hennes naglar är ju hel-knasiga. Dom spricker liksom ner mot nagelbandet typ. Inte så skönt, och inte så fint heller precis. Så då blir hon nog glad när hon kommer hem från jobbet :).


Nä, nu ska jag in i duschen :). Fredrik kommer ju vid halv 7 så det är nog dags att börja  göra sig iordning nu :). puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0