5 februari 2009

Tjo!

Idag är jag sjuk, igen. Lagom tråkigt faktiskt. 3:e dagen jag är sjuk bara denna veckan :O. Det är helt galen. Men idag var jag riktigt, riktigt, riktigt dålig. Har legat helt utmattad i sängen sen jag kom hem. Är nog dags för mig att kolla upp vad som är fel med min mage egentligen. Men det är så jävla trist att behöva springa fram och tillbaka till läkaren hela tiden ><. Meeeeen måste man så måste man. Hm, börjar bli hungrig fan. Men vågar inte äta nått då magen är relativt lugn nu. Får väl äta fil eller nått sen kanske :). Svullen som en liten julgris är jag med. Haha.
Imrgon är det fredag iallafall, vilket är väääldigt skönt!

Nu ska jag hoppa i badet ^^,.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0