4 februari 2009

Yey, nu sitter jag här igen i min röda morgonrock och mina vita tofflor med hjärtan på. Sov faktiskt ganska gott inatt även ifall min mage var som den var. Idag är den lite bättre iallafall, fast jag har inte hunnit äta någon frukost än.. Får väl se hur den mår efter det :). Hoppas på att kunna gå till skolan idag. Egentligen börjar jag vid halv 11 idag, men iom att vi har idrott då så tar jag en senare buss in så jag är där vid lunchen istället. Förkyldningen sitter ju fortfarande kvar  så det  är ingen mening att jag åker in till idrotten. Plus att jag hinner vila magen lite extra innan jag måste sätta mig på bussen osv. Fyfan, det är riktigt jobbigt att åka buss när magen är såhär "/. Men det får väl gå. ska in på everlast med och köpa dvd-brännaren till min dator :).

Nä, nu är det frukost som står näst på listan, sen duschen :). Puss!




19.28

Weeei! Har krabbat hur länge som helst med att få dvd-brännaren att funka. Fick ringa stamp  typ 3 gånger då jag är helt hjärndöd då det gäller datorer och elektronik över huvudtaget.. Men efter som min bror är så väldans smart och så väldans snäll så förklarade han hur jag skulle göra. Det blev lite tid med att leta sladdar och förstå vad fan han menar, men tillslut fick jag igång det iallafall. Skönt tänkte jag! Men icke, då måste man ju  såklart fixa ett program så man kan börja bränna skiten med. Och iom att jag är så himla duktig när det gäller linux så tog det ju också ett bra tag innan jag fattade vilket program jag skulle ha. linux är verkligen inte min grej. Jag fattade nada! Men tillslut gick det och nu går det att bränna :D. Skönt!
Fast nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Borde egentligen plugga, men jag vill inte :(. Det kommer verkligen förstöra mitt goda humör ><. Men det är väl sånt man får ta antar jag. Så engelska, here i come!



Btw, någon som sett filmen Center stage, turn it up?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0