3 februari 2009

Sitter hemma och glor framför mammas laptop. Andra dagen jag är hemma från skolan nu då jag har gått och blivit förkyld som satan :(. Tråkigt men sant. Men jag ska nog till skolan imorgon iallafall :). Hoppas det. Måste in till stan och köpa en dvd-brännare på everlast också så jag kan bränna ut mina filmer :).

Fyfan, det är bara tisdag idag "/. Lagom drygt.. Jag vill ha fredag nu! Saknar min fredrik redan :(. Usch. Men aja.

Måste ringa läkaren någon dag med. fan va  dålig min mage va igår, det var heeelt sjukt! det kom efter att jag och stamp hade ätit mat. Ingen laktos alls åt jag ( är 100% säker då det var jag som lagade all mat ) men ändå blev jag svullare än någonsin. tänkte att det kanske bara var luft så jag tog min medicin och skulle gå en promenad. Men jag kunde knappt gå alltså. det var galet! hade typ kramper nästan "/.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0