23 februari 2009

Oj, det är ju bra att man kommer ihåg att uppdatera ibland också xD. Haha.
Idag är det iallafall måndag. Helgen har varit suverän! Inga sura miner och jag har haft riktigt trevligt :).
I torsdags kom älskling hem. Då var vi bara hemma och slappade och tog det lungt.
I fredags så åkte vi in till stan och jag piercade tungan :D. Äntligen!! Men fasen så nervös jag var.. Alla säger ju att tången gör jätte ont osv osv. Men jag kände inte ett skit :). Sen på kvällen gjorde vi typ ingenting. Träffade Lina en stund i alvesta, alltid trevligt :). Tittade även på smala sussie. Inte direkt en film i min smak, men den var okej.
I lördags åkte vi hem till fredrik. Hela familjen (inte jag) åt pizza och sen på kvällen kom mattias, emma och rikard. Fredrik och Mattias drack några groggar och vi spelade guitar hero i typ 2 timmar :D. Riktigt trevligt! Dom åkte hem runt 1 tiden och sen gick vi och la oss. Och igår gjorde vi typ ingenting. Spelade lite kalaha (extremt roligt! Jag vann :D.) och sen slappade vi bara.

Har knappt inte haft några problem alls med tungan. Har bara varit pytte lite svullen och har läspat lite men ingenting annars. Men igår kväll så svullnade mina mandlar och köttlar under hakan upp som tusan! Det var riktigt läskigt då jag inte är van vid att ha svullna mandlar. Så det kändes lite som om man inte fick luft. Vet inte om det kan bero på piercingen eller om det är något jävla förkyldningsvirus jag har åkt på. För emma hade också haft svullna köttlar och så sa hon. Men iallafall så tog jag en alvedon och drack lite te med honung och efter någon timme så kunde jag äntligen somna. Och nu imorse när jag vaknade så var dom inte svullna någonting, men dom har börjat göra lite ont nu. Men det går la över det med hoppas jag :). Lite jobbigt om jag blir förkyld nu när jag är nypiercad och allt. Men det är sånt som märks :). Hehe.

Nä, nu ska jag kolla upp när bussen går och så :). Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0