Tidig morgon..

Usch, idag är jag trött! Jobbigt att gå upp vid 6 ju.. Nu sitter jag i skolan iallafall. Skulle egentligen haft idrott idag men smart som man är, så glömde jag idrottskläderna hemma. Bra! Nu sitter jag iallafall och väntar på att bilden ska börja. Egentligen skulle vi redovisa våra målningar idag, men eftersom jag (och andra tror jag) inte är riktigt färdiga så fick vi redovisa på fredag istället. Skönt! Men bilden blir helt åt helvete, men det är inte mycket att göra någonting åt nu.. sålänge jag blir godkänd på den så är jag glad! Haha.
Vill egentligen inte måla idag, men man gör ju det man måste..

Fan va skönt det är att vi bor i lägenheten nu föresten. Äntligen (!) kan vi spendera lite tid ensamma jag och Fredrik. Önskar bara han kunde jobba här så vi alltid kunde träffas ^^,. Hihi. Men det är ju bra att kunna sakna varandra lite imellanåt också :).

Nä, nu börjar min lektion so i better go!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0