mm juuuleskum!

Åh så gott det är! Hihi.
Dagen började inge vidare idag. Började må illa igår på kvällen och jag mådde ännu sämre imorse! Bläääh! Sen fick jag typ feber tror jag "/. Hade ingen termometer men det kändes definitivt som det. Helt knasigt!
Men men, jag mår bättre nu iallafall!
Imorgon är det äntligen fredag! Vilket i sin tur betyder att fredrik kommer hem. Yey! Meeeen, han kommer inte förens sent för han ska på julbord. But that's okey! Det är ju bara jul en gång om året :). Usch ja, måste börja med julklapparna med.
Ikväll ska jag bara slappa.. (Som om jag någonsin gör något annat?! Haha! Förstår inte hur jag alltid kan vara så trött, jag gör ju aldrig någonting?) Mamma och jag ska glo på tv tänkte vi :).
Äh, mitt stökiga rum städar inte sig själv. Dags att ta tag i det där nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0