Kaffe och juleskum igen..

Åh, jag blir helt lycklig i kroppen av att bara tänka på att det äntligen är fredag! Bara nästa vecka med sen är det äntligen jullov. Ska ju inte jobba någonting på posten heller så det blir extra mycket ledigt. Skönt! Det kan behövas efter den här terminen. Shit va jag har pluggat. Blöh.. Men det ger ju resultat också :D.
Fredrik kommer ju inte förens inatt så jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på ikväll. Just nu är jag iallafall hemma hos mamma. Tänkte duscha och lite så här, sedan sticker jag nog bort till lägenheten och lagar lite mat och myser ner mig i sängen framför en film :). Skönt att bara ligga och vila. Hela veckan har varit dålig så jag är rätt trött.
Funderar lite på vad jag ska göra för någon mat.. Lite tråkigt att laga och äta själv, men äta bör man annars dör man! Haha, jag är helt flummig. Måste vara kaffet.. Äh, det får nog bli quornfärs och pasta (som vanligt, hihi) för då slipper jag handla!
Nä, nu går jag.. Här var det inge roligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0