..

Usch, vad är det med min stackars rygg? Känns som om jag har en kniv i ryggraden. Ajaj! Och det knäcker när jag andas. Hm, skumt..

Igår var vi iallafall och tittade på lägenheten. Den var större än vi trott och den var fräsch och så. Så det blir inflyttning på fredag :). Så nu är hela helgen uppbokad. På lördag tänkte vi dra till ikea för att köpa allt som behövs. Det är mycket grejer! Typ grytor och knivar och hatthylla osv osv. Tur att det är billigt där iallafall! Stackars fredrik kommer inte ha några pengar kvar.. Fast man behöver ju inte köpa allting på samma gång. Det är mest smågrejer som behövs eftersom han redan har dom flesta möblerna.

Mamma är väl lite ledsen över det, men jag kommer ju bo hemma när fredrik inte är hemma så jag är typ halva tiden där och halva tiden hos mamma. Hon tycker nog det är tråkigt att vara ensam! Men det blir nog bra det här!

Snart ska jag gå ner och fortsätta på min jävla bild helvete. Usch, va det är tråkigt och allting bara krabbar. INTE min dag idag!

Förövrigt borde folk lära sig att man inte har sina "vänner" som reserv. Att ena stunden vara hur go som helst och att sedan gå och slicka röv på någon annan bara för att den personen är si och så. GUD VA BALL DU ÄR! inte...

Kommentarer
Postat av: Emma

Aj då. Tami är sur hehe . =P Puss <3

2009-12-04 @ 18:37:32
URL: http://emmaejohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0