Blöh...

Haha, det händer rätt mycket i mitt liv nu, så därför har bloggen kommit lite i skym undan.
Jaha, så vad är senaste? Jag tog mig själv i kragen och gick och tog svinvaccinet och det var ju inga problem! Fick lite ont i armen och i fötterna (Knäppt!) men annars var det inget märkvärdigt. Så det är skönt att det är gjort nu iallafall.
En annan grej är att fredrik letar lägenhet  här runt om kring som vi ska bo i när han är hemma. Mysigt med ett eget krypin ju! Det blir bara någonting litet, en 1a eller kanske en 2a. Lite beroende på vad dom kostar osv. Men eftersom vi bara är två så behöver det ju inte vara så stort. Sen kommer vi ju bara vara där när fredrik är hemma och det är ju på helgerna och någon gång mitt i veckan oftast. Fast iofs så får han ju nytt schema efter årsskiftet så då kommer han vara ledig torsdag-fredag varannan vecka, så det blir ju bra :D. Han har väl ett par som han ska titta på. Eller vi ska titta på. Haha.
Nä, tiden rusar iväg och jag måste göra mig i ordning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0