27 Augusti 2009

Usch, klockan är jätte-tidigt och jag är trött som ett as. Fredrik åkte vid halv 5 imorse så jag har typ varit vaken sen dess. Men det är ju så mysigt att få sova med honom så det gör inget. Hihi.

Tror att jag börjar bli förkyld nu lagom till att vi firar våran 1 års dag.. Har frusit som en galning i typ 2 dagar och igår började jag få ont i halsen. Och det sitter i än så vi får väl se vart det här tar vägen. Men det är ju typiskt att det skulle komma just nu...

Idag slutar skolan redan vid 11.50. Niiice! Ska hem till pappa efter skolan för en gångs skull och kanske övningsköra lite och sedan ska jag åka och köpa paket till Fredrik. Han är suuuuper nyfiken på vad det är! :D.

Nu ska jag gå och borsta mina tänder..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0