25 Augusti 2009

Har precis gått upp. Men har legat vaken i sängen i typ en timme. Vet inte varför jag har fått så svårt för att sova "/. Knasigt!
Idag är det iallafall dags för läkaren. Är super hungrig verkligen :(. Får se hur magen reagerar nu när den inte får någon mat förens vi har lunch i skolan. Men det är sånt man får ta. Hehe. 

Kanske blir ett inlägg när jag är i skolan sen..



Blev inget inlägg i skolan, får bli ett nu istället.
Har precis gjort färdigt min historia läxa tills på fredag. Skönt att vara klar i tid! Tom för tidigt för den ska inte vara inlämnad förens på fredag. Hihi! Men då slipper jag tänka mer på den iallafall vilket är väldigt skönt. Måste verkligen försöka fixa skolan nu alltså. Men det verkar som om det blir ett roligt år iallafall. Med bla foto och grafisk illustration. Verkar skoj!

Imorgon börjar vi redan kl.08.00 med idrott så det gäller att gå upp tidigt då! Fast det kan vara rätt skönt det med. Därimot går vi enda till kl.16.30 så det blir en ganska lång dag. Men vi har ganska slappa lektioner.

Åh, fick reda på idag att jag inte ska ha foto förens nästa termin vilket innebär att jag kommer sluta vid 11.50 istället för 16.50 :D. Niiice! Schemat är rätt bra ändå.

Imorgon kommer även älskling hem. Längtar efter honom ju! Hihi.

Nä, nu ska jag måla färdigt mina naglar :).





Bjuder på en gammal bild från Teneriffa. Enjoy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0