19 Augusti 2009

Wääää, skolan börjar imorgon och jag känner hur hela kroppen stretar imot. Denna sommaren har gått så himla fort och det enda det känns som att jag har gjort är att jobba. Iofs så har jag ju typ jobbat bara men vi har ju ändå varit ute på lite äventyr jag och fredrik. Halmstad x2, Karlskrona x2, Borgholm (nästa helg ska vi dit igen) osv osv.
Tråkigt när det känns som om hela sommarn bara har försvunnit "/.

Detta året ska jag verkligen försöka satsa på skolan. Visst, det har man sagt måånga gånger förr, men den här gången känns det som om jag liksom har mognat ännu mer nu över sommaren. Så nu ska jag verkligen försöka höja mina betyg. Tänker INTE hamna efter så mycket som jag gjorde förra terminen. Fyfan va stressigt det var sista veckorna! Fy.. Nä, jag ska börja göra läxorna i tid och lämna in alla arbeten och så. Det gäller bara att hålla motivationen uppe.. Men jag har ju en snäll pojkvän som kan stötta och pusha mig när livet går trögt :).

Jag har precis ätit upp min havregrynsgröt. Uhh. Börjar tröttna lite på det där nu. Lite tråkigt för det är ju så bra för kroppen! Massa fibrer som får magen att jobba.

Ska snart ringa mormor och se när hon ville att jag skulle tvätta och rulla hennes hår. Mamma sa att hon skulle iväg imorgon så jag måste fixa håret idag.
Dessutom måste jag fixa gräsklipparen idag också. Eller åtminstonde titta på den och se varför-i-helvete den inte startar! Den går fan alltid sönder.l För någon dag sen när jag klippte gräset så började aset brinna! Gräset var så tjockt så när klivarna snurrade så fastnade gräset imellan vilket gjorde att det började brinna. Haha. Jag höll på att skita ner mig så rädd jag blev xD. Fick stå i typ en timme och spola av och pilla bort allt gammalt gräs som satt fast under.

Nä, nog om detta. Nu ska jag ringa mormor!



Nu har jag precis suttit och pluggat lite till körkortet. Teori då såklart. Det här går ju som på en dans! Oh, jag kan knappt vänta tills jag är färdig med den här skiten ^^,.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0