18 Augusti 2009

Hallå allesammans!

Nu har jag i vanlig ordning ätit min gröt och druckit mitt underbara morgonkaffe! Det är nog helt allvarligt då det är godast att dricka kaffe. Hihi. Äh, men palla prata om kaffe ^^,.

Idag vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på faktiskt.. Ska försöka få igång gräsklipparen och se ifall den vill funka. Gör den inte det så får jag väl försöka bli lite teknisk (haha som om det skulle hända!) eller så ringer jag bara min morbror och se ifall han kan titta på den :). Jag är ju inte så duktig med det där med motorer och skit :P. Men man kan ju inte vara bra på allt, right? ;). Höhö!

Förövrigt funderar jag på att ut och springa 5an idag. Köpte ju nya löparskor så jag måste springa in dom. Dessutom har jag inte sprungit på hur länge som helst nu så det är nog dags för det! Lite trist att springa själv bara.. Men med lite musik i öronen så går allt!

Dessutom är det fint väder idag också. Väldigt skönt då jag är fruktansvärt trött på regn nu!

Nu ska jag försöka trycka in dom sista kläderna i min överfulla garderob. Hihi, med våld går allt! ;).






Hittade denna gamla bilden nu när jag la in alla bilderna som jag hade på kameran. Shit, va mycket man har förändrats sen dess :).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0