17 Augusti 2009

Förlåt för skit kass uppdatering! Blir nog nog ett inlägg ikväll. Nu ska jag klippa gräset!



Nu har jag äntligen tid att slänga in ett inlägg. Har inte riktigt känt för att sitta framför datorn och sega den senaste tiden så det är därför det har blivit så lite uppdateringar. Men så kan det vara ibland..
Nu är jag iallafall hemma. Ska snart sätta mig en stund framför tvn faktiskt för en gångs skull. Mamma är hemma tillfälligt just nu, vilket är trevligt då det är så trist att vara själv :P. Men hon åker tillbaka till Halmstad imorgon bitti så då blir jag ensam igen. Fast det går ju ganska fort tills fredrik kommer hem igen :).

Kom hem från körskolan för en stund sen. Har varit på den första teorikursen så nu är jag ett steg närmare körkortet iallafall :). Annars har jag inte gjort så mycket idag. Började klippa gräset igen men gräsklipparen är ju helt störd i huvudet. Alltid ska den krabba!

Äh, det blir inte så långt inlägg den här gången. Nu ska jag upp till tvn! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0