9 April 2009

Du har ögon av kristall och läppar mjuka som siden. Du är den killen som får mig att njuta av livet. Du är den enda kille jag vill känna i min närhet. Jag ger dig mitt liv, mitt hjärta, min kärlek. Jag bländas så härligt av din gladeliga charm. Jag har allt jag önskat mig när jag ligger i din famn. Att va med dig, bättre kan man inte känna sig, Mitt liv kommer att gå under om du lämnar mig. Jag vill leva tillsammans med dig i resten av mitt liv, Du är utan tvekan det allra bästa i mitt liv. Underbara stunder tillsammans med mycket kramar, Då är allt perfekt precis som i en lyckosaga. Dystra dagar gör du lätt till fina kvällar, Det finns inga bättre stunder än de när vi e själva, Ingen kan säga att jag brinner för nån annan, Jag hoppas att du vet att du finns i mina tankar. Du är den enda killen som får mig att vara mänsklig. Du är och förblir min enda underbara älskling, Du är ett mirakel, alldeles för söt för mig.Du är mitt allt du är hela mitt liv. Jag älskar dig

- Fredrik Berglind 29/08 2009 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0