8 April 2009

Åh, jag har städat och städat och städat. Heeeeela dagen! Jag och snäckan har fixat båda badrummen från golv till tak, hängt tvätt, hämtat tvätt, vikt tvätt, dammsugit, dammtorkar, diskat, sorterat miljooooooner grejer som skulle slängas (blev en hel svart säck) osv osv osv. Känns som om jag har damm i hela huvudet. Haha! Men nu är allt klart, och mitt rum är renare än vad det någonsin varit. Haha :D, Men jag trivs när det är såhär fint och rent överallt :).
Just nu sitter jag och dricker kaffe. Välbehövligt kan jag lova! Ikväll har jag ingen aning om vad jag ska hitta på. Bara ta det lungt tror jag :). Kanske baka kladdkaka. Det var ju trotts allt typ 3 veckor sen jag gjorde det ;). Böhö.
Och imorgon är det toooorsdag :D. Vilket innebär att världens-bästa-finaste-underbaraste-fredrik kommer hem ^^,. Längtar tills jag spricker! Hihi :D.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0