29 April 2009

Weio, solen skiner, jag och fredrik firar 8 månader, jag har varit rökfri i 1 vecka och 1 dag och inget kan ta hål på mitt goda humör idag! Heeeelt underbart.
Och imorgon är det torsdag. Fredrik kommer hem! :D. Han ska hoppa av i stan och möta mig här när jag slutar skolan. Sen ska vi gå till Axel Olsson och beställa våra ringar och sen ska vi hem och goooooosa ^^,. Längtar efter honom som tusan!
Snart börjar lektionen igen, och då är det bara en timme kvar tills vi slutar :). Sen ska jag åka hem och passa på att sola nu när det är så varmt och skönt ute. Man måste ju börja i tid så man inte är blekare än en blekfis ;). Sen ikväll ska jag springa igen ifall det inte är lika kvavt som igår. Igår tänkte jag pröva springa 5an (en runda hemma som är 5 kilometer) men det var så förbannat kvavt i luften så jag sprang bara lite mer än 2 kilometer. Men det var skönt att röra på sig lite iallafall :).
Nä, nu börjar snart lektionen :). Puss!

 


Nu sitter jag hemma och glor här framför datorn. Vilket väder det har varit idag! När jag kom hem från skolan så var klockan typ 5 och då var det 29+ på framsidan :O. Herregud! Och det fina vädret ska hålla i sig hela helgen :D. Vilket i sin tur betyder att mitt humör kommer vara på topp hela helgen. Niiice! 

 

 

Åh, var med på simningen idag i skolan föresten. Var ju sista gången idag och jag var tvungen att göra livräddningen. Tror inte man kan få godkänt annars. Eller vafan vet jag. Men nu är det avklarat iallafall! Det gick faktiskt relativt bra. Den enda som var jobbigt var när man skulle simma på rygg samtidigt som man håller i en annan persons huvud. Alltså så dom har fria luftvägar. Man skulle iofs bara simma så 25 meter men min höft hade en tendens till att nästan börja krampa så det var lite jobbigt. Meeeen malin drunknade inte förens vi kom fram och jag totalt glömde bort att jag var tvungen att hålla upp hennes huvud med xD. Haha! Dessutom slapp jag hämta den här jävla dockan som ligger på botten. Pga att jag höll på att nästan drunkna en gång när jag var liten så är det inte direkt min största hobby att vara under vattnet. Så jag slapp och det var ju skönt :).

 

När jag kom hem från skolan hade jag ju egentligen tänk att jag skulle gå ut och sola i det fina vädret men tji fick jag! Vi har världens-monster-mega-dunder-anabola-getinar här! Dom är helt sinnessjukt stora och jääääätte äckliga. Igår slog jag ihjäl 3 stycken som var inomhus och dom attackerade min som hämd. Men jag vann över äcklena! Blääääää, jag avskyr verkligen getingar ><. Dom lär ju ha ett getingbo här vid huset någonstans

 

Haha, på tal om getingar så kom jag att tänka på första gången jag var hos Fredrik. Då var det bålgetingar som hade gjort ett bo i ett träd precis bakom hans friggebod. Så när vi skulle gå in där så surrade det typ runt 5 bålgetingar där inne. Jag gick ut och upptäckte att dom jävlarna var överallt ute med! Och dom är ju skit farliga. Så jag var livrädd. Men Fredrik knäppjöken gjorde ett tappert försök att döda dom. Det gick inge vidare. Så vi fick åka hem till mig igen istället... Böhö!

 

Nä, nu ska jag göra kaffe, sen ska jag plugga matte :). 

 



 

Yey! Jag förbättrade mig i löpningen idag igen :D. Hihi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0