27 April 2009

Yey, imorgon är det en heeeel vecka sen jag slutade röka :D. Tiden går grymt fort alltså! Helt galet. Men jag mår iallafall betydligt mycket bättre än innan och det glädjer mig väldigt mycket. Jag har mycket lättare att andas, jag är extremt mycket piggare och är nästan hypad av all energi, min mage mår bättre osv osv osv. Och jag luktar inte skunk ^^,. Hihi. Fattar inte varför jag inte slutade tidigare egentligen. Men men. Jag är rökfri nu iallafall :D.

Snart ska jag ut och springa en runda. Har suttit med matten ett tag och jag fattar NADA. Så nu måste huvudet rensas och det gör det lättast när jag springer. Så nu ska jag på med träningskläderna och joggingskorna! Ska bli riktigt skönt.




Haha btw, jag är så hiiiiimla klantig. Jag har tappat bort mina deklarations papper! Och gissa vem som ska på möte på banken imorgon om inte, JAG! Och såklart så skulle jag egentligen haft med mig dom dit. Men nej nej, då slarvar jag bort dom ><. Så jag fick ringa skatteverket idag och beställa nya och dom kommer typ inte förens på torsdag.... SMART!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0