23 April 2009

Nu har jag stressat, stressat och åter stressat vilket jag alltid gör när vi börjar tidigt.
3:e och värsta dagen (enligt vad folk säger iallafall) som rökfri och det är lite jobbigare idag än igår. men kan bero på att jag har stressat hela morgonen sen kl.06.00.
Men iallafall.. Tror inte Malin skulle till skolan idag och emma får jag inte tag i så jag håller verkligen tummarna för att iallafall någon av dom kommer! Umgås ju inte med någon annan i klassen och kommer inte dom så är jag i princip själv hela dagen. Böhö!
Äh, det märker jag snart. Nu ska jag gå fort som fasen till bussen! Puss --------------------------------------------------- Nu sitter jag i skolan. Har för tillfället rast men jag börjar när som helst. Har suttit och klippt tidningspapper i minibitar i 1,5 timme så man är lite öm i fingrarna. Som jag trodde så kom varken emma eller malin till skolan så det är lite trist. Men jag är iaf här så :). Vid 11 har vi lunch och jag är hungrig som attan! Hoppas vi får nått gott. Nä, back to work!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0