21 April 2009

Okej, nu håller jag seriöst på att krevera! Är hemma från skolan pga att jag har haft extrem huvudvärk större delen av natten så idag orkade jag helt enkelt inte gå till skolan. Då jag har bestämt mig för att inte köpa mer cigg nu så betyder det är jag inte kommer röka någonting på hela jävla dagen! Klockan är nu 13.00 och jag har varit vaken sen klockan 8 imorse. Det betyder att jag inte har rökt ett skit på en sisådär 5 timmar (!). Jag hoppas verkligen mamma kommer hem snart för då blir nog allting lite lättare.. Usch, hur ska det här sluta? Just nu känns det bara som om min kropp vill skrika rätt ut. Vet inte om jag ska skratta eller gråta :P. Haha! Tur att ingen är hemma ändå för annars hade jag nog börjat skrika på första som öppnar truten. Någon som vet hur länge abstinensbesvären håller i sig? Alltså efter att man har slutat helt?.. Jag får helt enkelt försöka hålla mig i skinnet.
Nä, nu ska jag gå och göra dipp och morötter och sitta och knapra på det så röksuget blir lite bättre iallafall..




AJ AJ AJ va jag skar mig nyss!
Fyfan va ont det gör :O. Helt sjukt!
Skulle skära morötter för jag skulle kunna äta dom med dippen och så slinter jag som fan och sätter kniven rätt ni i fingret vid "böjen" längst upp. Haha och såklart så använde jag inte brödkniven för en gångs skull (vilket jag brukar) utan jag tog våran lite finare liiiiiiiiite vassare kniv och visst fan ska detta hända då. usch. Blödde som fasen men jag har äntligen fått det till att sluta nu. Aj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0