20 April 2009

Usch, nu är det slutspurten i sluta-rökandet. Och det känns som om jag kommer börja böla när som helst! Haha. Nu börjar det verkligen bli jobbigt! Är nere på 1 cigg om dagen nu. Så det är ju bra. Har bestämt mig för att inte köpa mer cigg nu iallafall. Ifall jag ska röka så får jag väl ta sista av någon. Ska faktiskt bli riktigt skönt att bli helt rökfri. Men jävlar vilken hosta jag har fått! Haha det är helt sjukt äckligt. Men det går ju över iallafall :). Dessvärre har jag gått ner i vikt. Illa illa! Man brukar ju gå upp i vikt när man slutar röka, men jag är tydligen tvärt om :P. Kan ju iofs ha lite med löpningen att göra med, men så mycket har jag ju inte sprungit. Hm, det är skumt! Mtp det så ska jag faktiskt springa en runda idag efter skolan. Har ju inte direkt blivit mycket träning i helgen. Fast jag och älskling lagade våran tandelcykel (heter det så?) så vi cyklade ju rätt mycket på den. Hahaha fyfan va roligt det är! Jag hade kramp i magen hur länge som helst pga allt skratt xD. Så nu är den fin med ny kedja, nya däck och nya slangar. Nu ska vi bara lacka om den med. Funderar på att göra den neon-rosa. Det hade varit riktigt ballt! :D.
Men men, nu ska jag fixa mitt hår :). Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0