14 April 2009

Sista lediga dagen nu då. Imorgon börjar allvaret igen ><. Usch.. Har varit så himla skönt med lite ledighet!
Har umgåts med Fredrik ända sen i torsdags. Hihi, himla mysigt :). Vi har tränat en massa! Vi har sprungit, gått, åkt inlines, cyklad, åkt sparkcykel osv osv osv. Vi har i princip gjort allt som har med träning att göra. Haha. Gymt skönt att jag äntligen har kommit igång med träningen faktiskt! Speciellt löpningen. Tycker det är så himla skönt :). Även ifall jag inte springer mer än typ 2 kilometer nu i början, så har jag ändå rätt bra kräm i benen :). Fredrik tyckte att jag nästan sprang för fort xD. Haha!
Var tänkt att jag skulle ut och springa idag också, men jag får se hur jag gör med det dära. Har så förbannat ont i käken/örat. Hel knasigt är det. Är typ svullen och hård precis framför örat och det gör svin ont.. Ska ringa till sjukvårdsrådgivningen snart och se vad dom tror att det kan vara. har lite svårt att äta och så, så det är lite kämpigt. Men med lite jävlaranamma går allt ;).
Nu ska jag gå och äta lite musli :).



Nu har jag fixat lite med stilmallen på bloggen. Blev rätt nice tycker jag :).
Funderar på om jag ska laga någon mat eller om jag bara ska ta en macka och äta med mamma sen när hon kommer hem.
Får se lite hur jag gör :).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0