29.09.08

Tjo!
Just nu sitter jag i skolan. Vi fick sluta tidigare från samhällen så nu har vi rast till 14.40. Det ösregnar ute så man kan inte gå på stan. Så jag och Emma sitter här och glor. Rätt drygt men det funkar.
Idag var det exakt 1 månad sen jag träffade Fredrik första gången. Mys! :).

Efter skolan ska jag hem till pappa en runda. Ska äta lite och bara umgås innan dansen börjar ikväll. Dom har förlängt vårat pass så nu har vi en och en halv timme istället. Gött :D. Fast man blir rätt trött, men det är det helt klart värt!
Hoppas bara inte det där jeffla äcklet kommer. Han tafsar och hans taktkänsla är lika med NOLL! Knarkar tror jag han gör med. Usch. Men jag får hålla mig till snäckan så gott jag kan :D. Hihi. Det är fan att man inte får tävla tjej och tjej. Vi hade ägt alla isånna fall! :D.

Funderar på om jag ska sova hos pappa inatt kanske. Börjar ju 8.20 så då slipper jag gå upp så förbannat tidigt. Men snäckan ville inte att jag skulle vara där egentligen för att det  är hennes vecka nu. Men vi får väl se hur jag gör..

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0