16.09.08

Weio, just nu sitter jag i skolan. Ska snart ha en 2,5 timmar lång lektion "/. Lagom roligt..

Inatt sov jag hos pappa. Det kändes lite knasigt att vara där faktiskt. Han har ju flyttat till växjö nu. Men jag tjänade en hel timme imorse på att sova hos honom. Slapp iallafall gå upp vid kvart i 6 :P. Haha. Och nu vill han att jag ska bo där varannan vecka. men jag vetifan vad jag vill. Får la se hur det går..

Imorgon ska vi ha sån hära "utedag" med skolan. Det är ju inte heller så jeffla skoj. Men man slipper lektionerna iallafall. Haha, fan va lat jag är :P.

Hoppas dagarna innan helgen går fort. Vi ska till vislanda ju :). Och fredrik ska med också ^^, <3. Väldigt trevligt. Aja, puss!



Nu är jag hemma. Eller har varit det ett jeffla tag nu. Men har inte orkat skriva.. Just nu gör jag verkligen ingenting. Lite trist. Ska till Emma en sväng sen tänkte jag :). Var ett tag sen nu faktiskt. Men nu är hon hos frisören och fixar håret. Kanske kan hon färga mitt hår idag också :D. Aja, det märker vi sen isånna fall.

Tror jag börjar bli förkyld ><. Är ovanligt mycket täpt i näsan tycker jag. Haha xD. Illa som fan.

Fan va drygt allting är nu för tiden :O. Sitter och lyssnar på massa skön musik ifrån One tree hill. Inte för att det är drygt då, men allt annat är. Haha :D.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0