5 Oktober 2008

Tjena..
Tror jag verkligen har vaknat på fel sida idag "/. Det känns som det. Först när jag vaknade så var jag värsta glad, men nu är jag bara sur typ. Hel konstigt.
Jag har iallafall hittat min favorit- låt nu. David Cook - Billie Jean. Så grymt bra! Lyssna på den säger jag bara.

Snart ska jag börja laga mat tänkte jag. Fick göra potatismos och falukorv till bror min för att han skulle hinna äta innan han skulle med tåget. Så det blir andra gången jag gör det idag :P. Haha. Är lite mat kvar från stamp men det är ju vanlig mjölk i så jag gör om det istället. Orkar inte käka massa tabletter i onödan.

Tror fredrik skulle komma hit idag med. Han sa det igår iallafall. Men äh, nu ska jag duscha och lite så :). puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0