28 Oktober 2008

Tjo!
Fick nyss en ny dator av bror min :). Välbehövt om man säger så ^^,. Och jag måste köpa ett nytt tangentbord nu med ><. Mitt favorit-tangentbord (som alla utom jag hatar) funkar inte riktigt som det ska. Caps lock sätts på och av hela tiden, ibland funkar inte punkt, bindestreck mm, det suddar helt utan att jag tryckt på knappen och massa annat sånt smågnaft. Så nu har jag snott mammas sålänge. Men nu blir fredrik glad iallafall för han kan inte skriva på mitt xD. Haha.

Igår tittade jag och emma på human trafficking. Den var visserligen 3 timmar, men fyfan vilken film! Den hade kunnat vara 6 timmar lång och man hade ändå inte tappat lusten att fortsätta titta. Den var riktigt hemsk, iom att den är verklighetsbaserad, men gud så bra! Så ifall ni har tid över någon dag (nu när det är höstlov och allt :D) så titta på den. Lovar att du inte kommer ångra dig!

Idag är emma inne på bb för att hälsa på sin nyfödda lillebror :). Så glad för din skull gumman att du äntligen fått dit syskon! :D. Och han är ruskigt söt också. Lilla Pontus ^^,.

Funderar på att gå ut och gå en runda snart. Ska bara låta nagelacket torka (fransk manikyr, vad annars? :D) sen ska jag fan ut och gå.

Har införskaffat mig en ny jacka också. Visserligen så är den inte så varm, men snart är det vår igen och då är den ju väldigt användbar. Jackan är inte riktigt "min stil". Alltså, inte riktigt sånt jag brukar använda. Men den är faktiskt helt okej :). Nä, nu ska jag klä på mig ^^,. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0