19 Oktober 2008

Hey!
Just nu sitter jag bara här framför datorn och glor. Det är rätt drygt faktiskt.
Idag är det söndag och jag ska baaara ta det lungt hela dagen.
Helgen har varit helt okej faktiskt. I fredags umgicks jag och fredrik med emma¸ frida, markus osv. Vi typ åkte runt lite i alvesta och bara umgick. Det var rätt trevligt faktiskt förutom att det var förbannat kallt. Så Fredrik och jag åkte hem ganska tidigt.
Sen igår så tittade vi på film hela dagen (Stomp the yard & Hot rod). Mys! Sen på kvällen var det bön-tävning i alvesta så vi åkte dit runt halv 10. Där träffa jag bästaste elsie som jag inte träffat på evigheter :D. Det var skoj. Sen även sötnosen Emilia som faktiskt kommer ihåg vem jag är än :). Även ifall jag inte tittade så mycket på när dom körde så hade jag trevligt ändå. Fredrik tyckte det var kul iallafall :). Sen skulle Elsie och emma och alla dom typ hem så fredrik skjutsade hem mig hit. Sen åkte han för han skulle till Jimmy och Tilda. Egentligen skulle jag följt med men jag hade haft en sån jävla mensvärk heeela dagen så jag var rädd att jag skulle bli dålig. Så jag stannade hemma istället. Satt en stund här och sen gick jag och la mig.
Nu är Fredrik på folkrace. Men han skulle komma hit en stund i eftermiddag :). Får se lite vad vi ska hitta på..
Kom på innan att jag har matteprov imorgon kl.08.00 på morgonen ><. Blir ju fan ingen sovmorgon imorgon då. Börjar ju inte förens vid 10 i vanliga fall.. Kommer inte få någon sovmorgon överhuvudtaget denna veckan. För på onsdag (då vi egentligen inte börjar förens vid 10.30) så ska vi ha ACT (någon stressförebyggande grej vi ska ha i skolan) och då kommer vi börja vid 9. Gah, arg blir jag ><.

Nä, om man kanske skulle ta och öppna matteboken lite så man åtminstonde kan lite på provet imorgon.. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0