02.10.08

Allvarligt, nu börjar jag bli jävligt trött på min mage! :@.
Kunde inte gå till skolan idag för jag hade så ont när jag vaknade. Kunde inte ens gå upp ur sängen "/.
Men nu är det bättre iallafall. Men är grymt trött! Ska snart titta på Wall-e tänkte jag ^^,. Har hört att den är rätt bra så jag tänkte jag skulle se den. Sen ska jag plocka in lite mer grejer i badrummet tänkte jag. Trodde inte jag hade så mycket prylar men satan va mycket det är när man väl börjar flytta på alla grejer :O. Undra hur fan jag ska få plats med myrans alla saker med. Meeeen det löser sig :D. Imorgon är det ÄNTLIGEN fredag. Efter skolan tänkte jag faktiskt gå ett varv runt Växjö sjön. Det är ju rätt mysigt endå :). Plus att jag måste röra mer på mig pga magen. Sen på kvällen kommer ju fredrik hem med :). Vet inte vad vi ska hitta på. Glo på film eller nått sånt mys förhoppningsvis :). Får hoppas min mage är bättre imorgon bara.

Nä, nu ska jag glo på film. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0