5 November 2008

Tjo!
Sitter i skolan. Har haft ACT hela  förmiddagen och nu sitter jag och väntar på att klockan ska bli 13.10 så bilden kan börja :). Emma har med gått och blivit sjuk nu så idag är det hon som är hemma. Lite trist men det går. Soft dag idag ju :). Skolan slutar typ vid 15.40 tror jag och efter det ska jag direkt hem med 16.05 bussen.
Ikväll ska jag göra färdigt mitt porträtt på emma så Ulla-Karin kan betygsätta det :). Ska bara göra den lite mörkare så det tar inte så lång tid. Lämnade in mitt porträtt på andréa idag och U.C verkade helnöjd! :D. Glädjer mig väldigt då jag suttit med den jävla bilden i 4 hela lektioner  (plus en massa tid  hemma) och varje lektion är mellan 2-3 timmar. Så det är skönt att bli av med skiten nu iallafall. Ska nog titta på filmen "Ten Inch Hero" idag igen tror jag. Snäckan ville se den och jag tyckte den var grymt bra så det gör mig absolut ingenting att vi tittar på den igen ^^,. Ni som kan ladda ner, LADDA NER DEN! Grymt bra!

Nä, nu ska jag typ gå och plocka fram alla grejer inför bilden :). (fast tror vi ska titta på film idag. eller jag vet inte....) Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0