11 November 2008

Just nu sitter jag hos pappa. Han och mamma hade tydligen bestämt (utan att jag fick ha ett ord med i leken) att jag skulle sova här inatt. Självklart så var det ingen som hade berättat nått för mig, utan det ända jag visste var att dom ville att jag skulle åka hit efter skolan. Men efter att först ha gått upp kl.6 för att hinna med bussen och sen bara ha teoretiska ämnen hela dagen så är man ganska slut i huvudet. Så jag messade pappa och frågade ifall vi kunde träffas någon annan dag istället. Först fick jag reda på att jag tydligen ska sova här. Och iom att vi har idrott imorgon så var jag först tvungen att åka hem och hämta kläder, och seeeen ta en till buss in till stan.

Haha, det var ett fyllo som åkte samma buss som mig in till stan vid typ 7. Han satt och berättade för busschaffören hur han skulle köra xD. 
      
           - "Nu får du börja bromsa, och NU blinkar du!".


Haha, jag trodde jag skulle dö ><.

Nä, nu ska jag typ...... äta tror jag :D. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0