10 November 2008

Just nu sitter jag i skolan. Skulle egentligen haft matteprov nu vid 9, men sandra sitter inne på möte med rektorn och alla andra lärare så jag vill inte störa dom. Lite pinsamt.. Men sånt är livet.
Fyfan, jag har sån  jävla mensvärk :(. Andra dagen i rad nu så jag tycker det är dags att den ska komma nu!

Ikväll är det bugg iallafall. Snäckan den jävlen ska på hockey ikväll så jag blir själv. Får se ifall jag dansar ikväll eller inte. Har en bild & form grund läxa jag måste göra tills imorgon. Deadline som vanligt!

Vid 10 börjar lektionerna. Bild hela förmiddagen sen i eftermiddag har vi vanliga lektioner. Tråkigt som satan. Men sånt är livet.

Emma kommer vid typ kvart i 10 så jag ska ut och möta henne då :).

Träffade fitte på bussen idag med. Riktigt trevligt! Längesen man snackade med honom.

Nä, nu ska jag gå och göra nått annat. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0