02.11.08

Idag är en sån hära fucking "funderar-dag" som jag verkligen avskyr.. Usch!
Har varit på skumt humör hela dagen "/. Jag och Fredrik har varit inne i stan och gått runt i affärer. Han hittade en jacka och jag hittade 2 bh:ar och 2 tröjor. Iallafall någonting uppmuntrande. Dessutom lyssnar jag på Volbeat just nu vilket gör mitt humör ändå bättre! :). Men nu har han åkt tillbaka till Karlskrona iallafall. Och imorgon är det skola. Suger duktigt hårt.
Känns som om det inte har varit något lov. Jag har inte sovit ut nååågonting! Så jag lär vara död imorgon. Fast vi börjar inte förens vid 10 så det är rätt soft ändå.

Imorgon är det iallafall bugg. Den ENDA anledningen till att tycka om måndagar liiiite. Har inte dansat på 2 veckor nu och man känner verkligen hur det kryper i benen. Fast därimot är jag halvt förkyld vilket gör att det blir ganska jobbigt att bugga. Men det får la gå. Ska nog övningsköra imorgon med tror jag :). Det har jag inte heller gjort på länge.

I fredags var det fest hos Markus. Det var faktiskt riktigt lyckat! Även ifall jag var nykter :P. Haha. Men det var verkligen jätte roligt! Massa trevligt sällskap. Kan inte bli bättre :). Dessutom var det riktigt roligt att umgås med frida och emma igen. Bara vi tjejer och en massa pojkar :P. Haha. Nae men det var kul :).

NU ska jag typ..... sova eller nått. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0