08.05.08

Haha, måste börja uppdatera min blogg lite oftare kom jag på :P. Nu är jag iallafall hemma för en gångs skull. Har passat Izmo, Onja och Lilo heeeela dagen :). Mysigt, fast ganska jobbigt. Har ju varit lediga idag för att alla lärare skulle på konferans. Så det har varit najs. Och nu sitter jag här och äter glass :). Gotti gotti. Imorgon är det fredag. Först ska jag gå i skolan till 1, sen ska jag passa hundarna igen för att eva-lotte ska kunna åka och jobba. Sen på kvällen blir det nog filmkväll med Emma och Robin :). Förhoppningsvis iallafall. För jag och emma måste passa hundarna för eva-lotte ska iväg. Men det blir nog kul det med!

Jag saknar Nicole :(. Känns som om jag spricker snart. Vi måste träffas snart igen gumman! <3.

Fan va tiden flyger förbi. Herregud. Aja, men då blir det fortare helg iallafall :D.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0