<3

<3


Gos ^^,.



13.08

Jag har tänkt på en grej. Ifall man hallucinerar, ser man bara konstiga grejer då? Eller kan det bara vara så att man HÖR konstiga grejer? Och isånna fall, kan man få hallucinationer av feber? För ifall man inte kan få det, då måste det fan spöka i vårat hus..
Igår när jag låg i sängen med feber och migrän, så var det precis som om det var någon som gick runt i rummet. Alltså, man hörde fotsteg, och det kändes precis som det :O. Tänkte att det kanske kunde bero på febern, men sen kom jag på att jag hört konstiga saker innan. Typ att dörren slår igen, fast att det inte kom någon. Det hände för senast 1 timme sen typ. När jag pratade med Elsie i telefon, så lät det som om dörren smälldes igen, och så gick jag och kollade, men inte fan kom det någon ><. Det börjar faktiskt bli lite scary..
Eller så är det bara min hjärna som är helt fucked up som tror sig höra saker. Äh, jag vet inte.



Allt jag vill är att bara få finnas för dig. Att vi endå bara skulle kunna vara vänner åtminstonde..
Det var jag som sumpade det. Jag förstörde allt. Och nu är du helt förändrad.
Innan var du underbar, men efter allt som hände då, så blev du en helt annan människa.
Du var underbar, och jag kommer alltid älska dig. Om allt endå bara kunde bli som innan.
Jag vet inte varför jag tänker som jag gör nu. Men när man tittar på gamla kort, och läser gamla bloggar så kommer allting tillbaka av någon anledning. Jag önskar att jag bara kunde få göra allting ogjort.. Nu vill du inte ens prata med mig, inte ens se mig. För varenda gång vi träffas, så bara blänger du. Jag vände dig ryggen, och gick min egna väg. Men att släppa taget om dig var ett stort misstag. På nått sätt så tror jag endå att jag finns där för dig. Det vi hade var oslagbart, ialla fall för mig.. Jag ångrar inte en sekund av den tiden, utan jag ångrar allting som var efteråt.
Jag vill vara som jag var då, och att du ska va som du var då. Det var en underbar tid..
Men det är så länge sen nu. Varför sitter jag och tänker på det här helt plötsligt?
Jag borde ha gått vidare, och det har jag också. Men i hjärtat kommer du alltid ha din plats! Det kommer aldrig förändras. Om jag bara hade gjort saker på ett annat sätt, så kanske allting varit annorlunda nu..



18.19
Nu har bamse precis åkt hem. Vi har typ inte gjort någonting. Emma och Frida var här en sväng och sa hej med :). Alltid trevligt med lite sällskap!

Min feber har kommit tillbaka igen, så jag har tagit en alvedon ><. Börjar bli riktigt trött nu med. usch.. Blir alltid värre på kvällen. Får väl lägga mig en stund sen och se ifall jag kan somna. Iallafall vila huvudet lite. Känns som om det håller på att sprängas..

Imorgon är det studiedag vilket jag inte direkt har någon nytta av iom att jag är sjuk och inte kan göra någonting. Känns ju jätte kul ><. Blir nog till att bara vara hemma imorgon med. Fan va tråkigt! Fast förhoppningsvis så mår jag bättre imorgon.

Haha, robert ringde innan idag. Och så fråga han varför jag var hemma, och så berätta jag att jag är sjuk och så. Och då säger han att ifall man värmer en folköl och sen dricker den så hjälper det mot förkyldningen. Och jag bara: "HAHA va?! :O". Jag vill inte ens testa. För det låter ju inte direkt gott med varm öl ><. Fyfan! xD.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0