22.03.08

Hm, sitter fortfarande i morgonrocken ><. Kanske dax att gå upp och duscha snart? Orka..
Vaknade verkligen på fel sida idag igen. Och det är fan mammas fel. Hon sätter på radion på högsta volym (som då står precis utanför min dörr) och sen går hon upp och sätter sig där uppe och snackar i telefon. Så jävla nödvändigt att sätta på radion över huvud taget! Åh..

Aja, igår skutsade iallafall Jim hem mig vid typ halv 1. Mtp att vi knappt aldrig träffas längre, så var det riktigt kul att träffa honom igår. Även ifall det bara var i typ 10 minuter, men endå :).

Idag ska jag hjälpa Emma och dom att flytta :). Lägenheten blev riktigt fin med dom nya tepererna! :D. Fast det var synd att det blev lite fel i emmas rum, men det får dom ju ordna.

Shit, det är ju lördag idag :O. Vafan ska man göra ikväll då? Plocka upp saker hos emma antagligen :P. Hoppas inte det tar allt för lång tid bara. Men dom har ju duktigt mycket grejer iofs.

Nä, nu ska jag upp och hoppa in i duschen en snabbis. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0