13.03.08

Just nu sitter jag hos Emma. Men ska nog snart hem. Eller det brors på lite när Eva-lotte kommer tillbaka.
Jaha, läkaren imorgon igen då ><. Usch, fyfan. Men missar typ första lektionen, vilket inte gör mig någonting.
Och så slutar vi redan vid 1. Riktigt skönt faktiskt!
Vill att min huvudvärk ska släppa snart ><. Har haft sån sjuk tryckhuvudvärk hela dagen. Känns ungefär som om hjärnan håller på att tryckas ut genom öronen. Inte alls skönt. Men förhoppningsvis hittar dom orsaken till min huvudvärk nu efter att jag har varit på röntgen och allt.

__________________________________________________________________________________


Sitter i skolan och har so.
Har precis skrivit ut typ 6 sidor om Thailand ><. Måste skriva ihop allting ikväll.
Funderar på om jag kanske ska hem till emma en stund efter skolan.. Fast vi slutar inte förens vid kvart i 4, och sista bussen går vid kvart över. ><.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0