12.03.08

→ Har kommit tillbaka till mitt gamla tidsfördriv igen :). Dock är detta bara en kladd, plus att den inte ens är färdig än ^^,. Haha! Love it! :D.
   Yaaaaay ;P.

__________________________________________________________________________________


→Äh, sitter och tänker på en massa. Vill verkligen kunna skriva av mig, men det går inte av någon konstig jävla anledning. Tankarna i huvudet vill på något sätt inte komma ner i fingrarna och ut på tangentbordet. Och det känns förjävligt rent ut sagt!
Jag har alltid skrivit när det är något som är fel, och då har det alltid känts bättre efteråt. Men what the fuck?! Inte idag inte. Nej nej. Helvete..
Det är så mycket som jag vill ha sagt, men jag får bara inte till orden. I vanliga fall brukar det bara flöda liksom, varför skulle det vara annorlunda idag då? GAH!

__________________________________________________________________________________

→ Yay, jag har piss tråkigt ><.. Min migrän börjar komma tillbaka igeeeeen, och jag pallar verkligen inte. Har knarkat alvedon hela dagen, men inte fan hjälper det. Hoppas jag får min tid för röntgen snart. Haha shit, tänk om det är en tumör eller nått? :O. Då dör jag!

Pratar med Emma i telefon :). Lite sällskap för en stund iallafall..

Ska fan försöka gå till skolan imorgon. Jag orkar verkligen inte sitta hemma en dag till ><. Så drygt! usch.. Och det börjar bli duktigt segt att sitta vid datorn nu med. Jääääätte roligt när alla andra är i skolan och man inte har någon att snacka med ><. Jätte kul.. Eller inte. Någon som har något förslag på vad man kan göra? "/.


__________________________________________________________________________________


Upptäckte igår att det faktiskt blir ganska skarpa bilder med kameran på min mobil. Rätt tufft faktiskt att det kan bli så pass skarpa bilder med en mobilkamera :).




Kommentarer
Postat av: Micke

Tack så mycket :) alltid lika kul att höra. måste dock säga att jag just nu har en down-period vad det gäller bloggen, så förvänta dig inga mästerverk haha.
btw, gillar ditt sätt att skriva :)

2008-03-12 @ 16:40:48
URL: http://nulf.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0