11.03.08

Jaha, ingen praktik för mig idag inte. Fan med.. Har sovit drygt 1 timme inatt. Hade duktigt med feber igår på kvällen och fick såklart migrän. Plus att jag hade ont i magen pga allt tee och då jag knappt ätit någonting. Var heeeelt väck igår. Allting bara snurrade runt fan. Skit jobbigt.. Tror febern har släppt, men migränen är fortfarande kvar ><. Får väl ta två alvedon sen.

Mamma är och jobbar, och snäckan är i skolan. Så jag är hemma själv igen. Lagom roligt.. Usch, jag är helt slut. Måste ringa till salongen snart och säga att jag inte kan komma idag heller. Stackars Sandra som kommer få vara där helt själv idag igen. Sigga skulle inte vara där idag, vet inte om hon skulle köra buss eller nått. Och Bettan fick åka hem igår ju för hon blev också sjuk. Fast Sosan vet jag inte vart hon är. Hon är ju på smällen så hon jobbar väl inte alla dagar. Så sandra får bli själv idag. usch! Jobbigt.

Elsie berättade igår om en manikyr kurs som ska börja snart. Den kommer vara i 3 helger. Men problemet är att den kostar 8000. Inte dyrt för en sån kurs, men vafan ska man få pengarna ifrån? Det hade varit riktigt kul att få gå den kursen. Meeeeen det går inte ><. Men men, sånt är livet. Nu ska jag gå och se ifall jag kan få nått i magen.. Wish me luck!



10.17

Now I´m back in the game :D. Har äntligen fattat vafan det var som var fel, dvs varför vissa inlägg inte kom med osv. Så nu blir det förhoppningsvis med daglig bloggning istället för typ en gång i månaden ><.



10.44

Tog nyss tempen, 36,0. Hallå, vad är detta? :O.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0