10.03.08

Det är något fuckat med min blogg nu alltså. Hel knasigt. När jag väl skriver ett nytt inlägg, inte fan funkar det då. ÅH! :@. Cepe.. Aja, jag orkar inte skriva om allt en gång till. Sorry folket ><.



13.27

STENBOCKEN


Måndagen börjar alldeles fel men eftermiddagen väger upp den klena starten. Du når ett mål oväntat snabbt.



Äh, fyfan så tråkigt allting ska va. Jag funderar starkt på att göra iordning mina naglar för en gångs skull. Och kanske sätta mig i fotbad också. Nu när jag har tiden så kan jag ju lika gärna göra lite gott för kropp och själ :). Ah, manikyr och fotbad får det bli. Det fördröjer tiden lite iallafall ^^,.



18.03

Nu har bamse precis varit här och sagt hej :). Trevligt att få någon att snacka med iallafall.
Och jag håller på att göra tee för typ femtielfte gången idag ><. Min mage pallar egentligen inte mer, men jag måste för annars tjocknar hela min hals ihop.

Ringde till salongen nyss. Tänkte snacka med Sigga om imorgon, men hon vart inte där. Så jag snacka med Sandra istället. Så jag ska åka dit imorgon iallafall, ifall jag inte är ännu sjukare imorgon när jag vakna. Fast det blir ingen hel dag, för det kommer jag aldrig orka. Men ska vara där fram till lunch åtminstonde, för det skulle komma någon tjej och ta kort där imorgon. Och Sandra hinner inte städa för hon har en massa behandlingar så hon behövde min hjälp. Får hoppas att jag är piggare imorgon.. Fick riktigt svårt att andas innan ett tag. Det var duktigt läskigt. Så jag gick runt med astma-sprayet i handen utifall att det skulle bli riktig panik. Men så gick jag utanför dörren en stund för att ta lite frisk luft och då blev det bättre. Men det var riktigt jobbigt en stund där. usch! Måste köpa nytt astma-spray snart med. För mitt går snart ut..

Undra vafan man ska göra nu. Naglarna är färdiga iallafall. Fast har inte tagit något fotbad ännu, men jag lär väl koka ihjäl ifall jag gör det. Tror jag har feber nämnligen ><. Jobbigt som fan.
Kommer knappt ihåg förra gången jag hade det. Brukar aldrig få det i vanliga fall, men får väl ta tempen sen.



18.17

Hm, 36.6 när jag tog tempen. Brukar man inte ha 37 i vanliga fall? ><.



20.38

Dags att gå och lägga sig snart kanske? Lär ju ta lång tid innan jag somnar så som jag snorar och hostar ><. Och mamma glömde köpa nässpray också. Det gör ju saken väldigt mycket bättre. Får springa in på apoteket imorgon bitti innan jag går till salongen.
Shit, denna dagen har gått rätt fort ändå. Jag har verkligen inte gjort någonting på hela dagen, förutom att sitta här och fixa naglarna. Och för en gångs skull så gjorde jag ingen fransk manikyr, utan jag tog ett med färg istället. Känns knas pga att jag haft fransk så pass länge nu så jag vant mig vid det. Men mina clips är slut och jag pallade inte sitta och pilla extra mycket. Får köpa nya clips imorgon med. Åh, jobbigt ><.

Gud, 3 doors down är nog bästa bandet som finns tror jag. Har älskat deras låtar sen första gången jag hörde dom. Likadant med Takida. Också grymt bra. Love it!

Egentligen så borde jag inte praktisera imorgon. Men jag orkar verkligen inte sitta hemma och glo en dag till. Får hoppas att jag inte blir ännu sjukare nu bara för att jag inte är hemma imorgon. Men blir jag det får jag väl skylla mig själv ><.

Kommentarer
Postat av: Nicole

WOW du uppdaterar :)

2008-03-10 @ 20:36:32
URL: http://niicol3e.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0