18 December 2008

Blööööh, jag är jätte trött och klockan är bara 6.. Har iofs varit vaken sen 05.30 imorse och sen jobbat som ett as hela morgonen så det kanske inte är så där jätte konstigt att jag är trött. Men men, iallafall. fredrik kommer hit snart vilket gör mig väldans glad :). Nu är han ledig i 22 dagar så då kan vi träffas hur mycket som helst! :D. Det är nice.

Fan, om 6 dagar är det julafton :O. Och jag är inte ens i närheten klar med mina julklappar ><. Kommer bli att jag stressar som fan med det dagen innan jul, precis som det är varje år. Fattar inte varför man inte kan vara lite smart någon gång och börja köpa julklapparna i typ november så slipper man stressa med det sen ^^,. Men NEJ, jag gör alltid allting så svårt som möljigt. Typiskt mig >< :P. Haha.

Aja, imorgon är det fredag och då ska jag jobba. Blööh på det med. Så jävla drygt att behöva gå upp vid halv 6 varje morgon. 5:e dagen i streck imorgon som jag går upp så tidigt och jag hoppas verkligen att vi inte behöver jobba på lördag. Jag vill ju ha lite ork kvar att lägga på fredrik med nu när han är långledig och allt :).

Nu ska jag börja med tvätten. Gokväll!

Kommentarer
Postat av: Nicole - Thilians mamma

vi få ta det på mellan dagarna <3

2008-12-18 @ 19:54:29
URL: http://niicol3e.blogg.se/tillfallig/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0