31.08.08

Jag mår fan inge bra alls. Har vääärldens migrän ><. Fyfan. Men jag är rätt glá ändå :).

Inatt sov fredik här. Haha, vi däckade i min säng :). Vaknade i morse med alla kläderna på och utanpå täcket. Hehe. Men det var mys ändå :). Idag har jag verkligen inte gjort någonting. Fredrik åkte inte förens vid typ 4 någon gång, och sen försökte jag få ut den där förbannade kossan som var i vår trädgård :P. Sen fick jag migrän pang bom, och sen dess har jag sovit. Men det är lite bättre nu iallafall :). Ska snart gå och lägga mig igen tänkte jag.. Så jag förhoppningsvis lyckas sova bort det.

Imorgon börjar buggen också! :D. Så himla skoj ska det bli. Har längtat som fan.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0