30.08.08

Tjo.
Har typ precis vaknat :). Är rätt sleten faktiskt ><. Haha!
Igår var Fredrik här :). Det var duktigt mysigt ^^,. Hihi. Vi glodde på mercury rising och family guy. Sen var vi ute och gick mitt i natten vid typ 2-3. Haha. Det var kolsvart och svin kallt! Jag frös som satan. Men det var mysigt iallfall :).

Fick nya lakan av min kära mor igår. Dom är hur sköna som helst! Och jätte söta ^^,. Hihi.

Idag ska jag vara med Emma en stund. Ska dit snart. Sen tror jag Fredrik och jag ska träffas ikväll igen. Får se lite hur det blir. Fast det blir nog att ta det rätt lungt ikväll. Är trött som fan.

På måndag börjar buggen med :D. Så jävla roligt! Emma ska med börja så det blir skoj :). Fast jag har ju redan gått halva den kursen så första terminen blir nog rätt seg. Men man får ju dansa så det är okej ändå :D.

Nä, nu ska jag typ.. äta frukost kanske? Haha! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0